Preloader Aproape

Definește-ți spațiul, redefinește stilul!

Politica de confidentialitate

Politica de Confidențialitate a garduri-personalizate.ro

 

1. Introducere

garduri-personalizate.ro respectă intimitatea vizitatorilor website-ului nostru garduri-personalizate.ro și este dedicată protecției datelor personale colectate. Această Politică de Confidențialitate explică cum colectăm, folosim, și protejăm informațiile personale conform Regulamentului General privind Protecția Datelor (GDPR).

 

2. Informații personale colectate

Colectăm informații personale prin:

  • Formulare de contact: Nume, adresă de e-mail, și număr de telefon atunci când ne trimiteți o solicitare.
  • Google Analytics: Date despre cum interacționați cu site-ul nostru, inclusiv adresa IP și comportamentul de navigare.
  • Reclame Google AdWords: Informații despre răspunsurile la campaniile noastre publicitare.

Colectam date cu caracter personal pentru a putea raspunde cu succes solicitarilor tale. Furnizezi unele din aceste date direct, de exemplu, atunci cand ne scrii un mesaj prin intermediul formularului de contact sau, indirect, date de identificare prin adresa ta IP. Noi nu folosim adresa ta IP pentru a te identifica, dar te informam ca aceasta este stocata in momentul in care accesezi site-ul nostru – in principal din motive de securitate. Ai dreptul de a solicita stergerea IP-ului!

 

3. Utilizarea informațiilor personale

Utilizăm datele personale pentru:

  • A răspunde solicitărilor dvs. prin formularele de contact.
  • A îmbunătăți funcționalitatea site-ului și a oferi conținut relevant.
  • A desfășura campanii de marketing și a analiza eficiența acestora.
  • A asigura conformitatea cu cerințele legale.
  • Pentru emiterea facturilor si livrare produselor comandate.

 

4. Care este temeiul legal pentru prelucrarea acestor date?

Datele pe care ni le oferi voluntar (nume, prenume, adresa, telefon, adresa de email) – temeiul legal este acela de a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract (art. 6 alin. (1) lit. bsi c din Regulamentul (UE) 679/2016). Folosim datele pentru a-ti emite factura fiscala, daca este cazul.

In privinta datelor pe care le colectam automat prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii similare, temeiul pentru prelucrare este consimtamantul. Odata cu accesarea site-ului, si selectarea optiunii DA/De acord iti dai in mod valabil consimtamantul asupra prelucrarii.

 

5. Care este scopul colectarii datelor si cum folosim informatiile tale personale?

Poti opta in legatura cu datele pe care le colectam. Atunci cand ti se solicita sa furnizezi date cu caracter personal, ai dreptul sa refuzi. Daca alegi sa nu furnizezi date care sunt necesare pentru a furniza un serviciu sau pentru a comunica cu noi, exista posibilitatea sa nu poti obtine informatiile pe care le doresti.

Numele si prenumele

Cum iti folosim numele si prenumele? – Pentru contactul cu tine,  pentru detectarea si prevenirea fraudelor si pentru asistenta client.

De ce iti folosim numele si prenumele? – Este necesar ca tu sa ne furnizezi anumite date personale pentru a putea incepe comunicarea. De asemenea, pentru a preveni folosirea datelor tale de catre alti utilizatori, este necesar sa iti trimitem email-uri pentru a-ti confirma identitatea. Nu in ultimul rand pentru a oferi servicii de relatii cu clientii si servicii de asistenta (detalii) fie direct, fie prin telefon.

Informatii despre telefon, laptop sau tableta si despre cum folosesti site-ul

Informatiile pe care ni le dai cand navighezi pe site-ul nostru, inclusiv adresa IP si tipul dispozitivului. Totodata, salvam informatii despre modul in care folosesti site-ul si aplicatia.

Cum folosim informatiile despre telefonul, laptop-ul sau tableta ta si despre cum folosesti site-ul:

  • Imbunatatim experienta ta pe site, oferindu-ti versiunea cel mai bine adaptata dispozitivului tau.
  • Protejam site-ul

De ce?

  • Oferirea celei mai bune experiente de navigare pe site.
  • Pentru a preveni si a detecta fraudele impotriva ta sau a site-ului nostru. Pentru a putea asigura confidentialitatea datelor.

Nu esti obligat sa ne oferi niciuna din informatiile de mai sus, insa daca nu faci asta, s-ar putea sa nu ai posibilitatea de a te bucura de deplina experienta de navigare pe site-ul nostru si pentru serviciile pe care ti le punem la dispozitie.

 

6. Perioada de retentie a datelor

 Stocam datele cu caracter personal doar pe perioada necesara indeplinirii scopurilor, dar numai pana la momentul in care hotarasti sa optezi in scris la contact@garduri-personalizate.ro pentru stergerea acestor date. In cazul in care ti-am emis o factura sau ai comunicat cu noi prin formularele de contact pe care ti le oferim, datele tale vor fi stocate timp de 10 ani, conform legii.

 

7. Partajarea datelor personale

Datele dvs. personale pot fi partajate cu:

  • Furnizori de servicii care ne ajută în operarea site-ului și în campaniile de marketing.
  • Autoritățile legale, atunci când este necesar pentru a respecta legile aplicabile.

Nu vom dezvalui informatiile tale catre terte parti, pentru a fi utilizate in propriile scopuri de marketing sau comerciale ale acestora, fara consimtamantul tau.

Totusi, este posibil sa dezvaluim informatiile tale catre urmatoarele entitati:

Furnizori de servicii. Putem dezvalui informatiile tale altor companii care ne furnizeaza servicii si actioneaza in calitate de persoane imputernicite, cum ar fi companiile care ne ajuta pentru facturare, companiilor care se ocupa de mentenanta website-ului sau care trimit email-uri in numele nostru.

Aceste entitati sunt selectate cu o grija deosebita pentru a ne asigura ca indeplinesc cerintele specifice in materie de protectie a datelor cu caracter personal. Aceste entitati au o capacitate limitata de a utiliza informatiile tale in alte scopuri decat cel de a ne furniza servicii.

Informatiile oferite de tine, ce contin date de identificare pot fi folosite in scopul intocmirii documentelor de angajare si a altor documente ce vizeaza exclusiv relatiile de munca sau pentru comunicari comerciale sau raspunsuri la solicitarile trimise de tine, iar in cazul unor solicitari legitime, vor fi transmise catre autoritatile statului: Inspectoratul Teritorial de Munca, Agentia pentru ocuparea Fortelor de Munca, Autoritati Judecatoresti, altor parti cu consimtamantul sau la instructiunile tale.

In afara dezvaluirilor descrise in prezenta Politica de confidentialitate, este posibil sa transmitem informatiile tertilor carora consimti sau soliciti sa efectuam o asemenea dezvaluire.

 

8. Securitatea datelor

Adoptăm măsuri de securitate tehnice și organizatorice pentru a proteja datele personale împotriva accesului neautorizat, modificării, divulgării sau distrugerii neautorizate.

 

9. Drepturile dvs. privind protecția datelor

Conform Regulamentului General privind Protecția Datelor (GDPR), aveți următoarele drepturi cu privire la datele personale pe care le deținem despre dvs.:

  1. Dreptul la informare: Aveți dreptul să fiți informat(ă) despre colectarea și utilizarea datelor personale.

  2. Dreptul de acces: Aveți dreptul de a accesa datele personale pe care le deținem despre dvs. și de a obține o copie a acestora.

  3. Dreptul la rectificare: Dacă informațiile pe care le deținem sunt incorecte sau incomplete, aveți dreptul să solicitați să le corectăm.

  4. Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”): În anumite condiții, aveți dreptul de a solicita ștergerea datelor personale pe care le deținem despre dvs.

  5. Dreptul la restricționarea prelucrării: Aveți dreptul să solicitați restricționarea prelucrării datelor personale în anumite circumstanțe.

  6. Dreptul la portabilitatea datelor: Aveți dreptul să obțineți și să reutilizați datele personale în scopuri proprii în diferite servicii.

  7. Dreptul la obiecție: Aveți dreptul de a obiecta la prelucrarea datelor personale în anumite circumstanțe, inclusiv prelucrarea pentru scopuri de marketing direct.

  8. Drepturile legate de decizia automatizată și profilare: Aveți dreptul de a nu fi supus(ă) unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatizată, inclusiv profilarea, care produce efecte juridice care vă privesc sau vă afectează în mod similar într-o măsură semnificativă.

Exercitarea drepturilor

Pentru a exercita oricare dintre aceste drepturi, vă rugăm să ne contactați folosind detaliile de contact furnizate mai jos. Vom răspunde solicitării dvs. în termen de o lună de la primirea acesteia. Acest termen poate fi prelungit cu încă două luni în cazul unor cereri complexe sau a unui număr mare de cereri. În acest caz, vă vom informa despre prelungire și motivele întârzierii.

 

10. Ce sunt Cookie-urile si pentru ce le folosim?

Folosim doar cookie-uri pentru statistici, cookie-uri ce pot fi dezactivate direct din browser-ul tau. Cookie-urile de statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-urile prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim. Furnizorii de servicii cu care colaboram pentru a masura traficul site-ului este Google Analytics si Google Ads pentru reclame si promovari online.

 

11. Modificări ale politicii de confidențialitate

Orice modificare a acestei politici va fi comunicată prin actualizarea textului pe site-ul nostru.

 

12. Contact

Pentru orice întrebări legate de această politică sau de prelucrarea datelor dvs. personale, contactați-ne la:

0729 475 282Whatsapp